Werken met influencers, hoe gaat dat in de praktijk?

Rob Beemster, redactie | 2 april 2017, 7:00

Joost Klein (EenhoornJoost, foto links) en Maurice Gilissen van Vodafone over influencers op YouTube

Beeld:Chris van Houts Een groeiend aantal merken ruimt in de marketingmix een plaats in voor YouTubers ('influencers'). Aan de vooravond van het derde VEED Festival, van woensdag 5 tot en met zaterdag 8 april op het Westergasterrein in Amsterdam, bespreken YouTuber EenhoornJoost en Vodafone-marketee...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Influencers VEED

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers