Marketing Technology

Wat we in 2018 kunnen verwachten van kunstmatige intelligentie

Rob Beemster, redactie | 29 december 2017, 8:00

Artifical intelligence, ofwel kunstmatige ­intelligentie was een van de meest besproken thema's van 2017. Vraag voor 2018: is ­creativiteit te vangen in een algoritme? 

Je zou het kunnen afdoen als een stunt, leuk bedacht maar vooral bedoeld om de publiciteit mee te halen. Maar dan zou je het experiment dat M&C Saatchi uitvoerde in Londen met de eerste, volledig door AI ontwikkelde en gestuurde outdoorcampagne toch echt tekort doen. Omdat het alweer een paar ja...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Kunstmatige intelligentie

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers