Merk & Strategie

Waarom Heineken de Formule 1 sponsort en dit volgens het merk verantwoord is

Redactie | 3 oktober 2017, 10:08

Interview met Hans Erik Tuijt, global sponsorship director van Heineken International

Tekst: Wally Cartigny Vorig jaar werd bekend dat Heineken voor veel geld sponsor is geworden van de Formule 1. Nodig om te groeien, zegt Hans Erik Tuijt, global sponsorship director van Heineken International. Aan een heus Italiaans Heineken-zwembad legt hij uit hoe dat zit.  Tijdens het eerste week...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Heineken

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers