Merk & Strategie

'Vol inzetten op groener imago is riskant voor Aldi'

Redactie | 11 november 2017, 10:40

Drie retailspecialisten geven hun mening over de nieuwe koers van de supermarkt.

Tekst: Wally Cartigny Beeld: ANP/Sander Koning Groen is de kleur waar de meeste bedrijven zich voortaan mee willen associëren. Ook zij die zich al decennia hullen in grauw grijs, zoals supermarkt Aldi. De discounter wil meer marktaandeel winnen door het imago op te poetsen. Daarvoor kiest zij milieu...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Aldi

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers