Van peeskamertje tot oordoppen: 5 ADE-cases

Redactie | 17 oktober 2016, 16:44

Hoe zou je als marketeer iets met het Amsterdam Dance Event - dat woensdag begint - kunnen doen? Red Bull, Sonos, Samsung, KPN en KLM geven het voorbeeld.

Door Kasimir Landheer Het Amsterdam Dance Event is populair bij een brede doelgroep die steeds moeilijker te bereiken en te beraken is met traditionele communicatie- en reclamemiddelen. Dus zul je als marketeer moeten kijken naar alternatieven. Bijvoorbeeld naar contentmarketing. Daarbij is het de k...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Ade Amsterdam Dance Event

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers