Marketing Technology

P&G geeft 100 miljoen dollar minder uit aan digitale reclame en dit kun je daarvan leren

Claartje Vogel, redactie | 2 augustus 2017, 16:51

De discussie over de waarde van digitaal adverteren laait op.

Het nieuws over de online advertentiebestedingen van Procter & Gamble (P&G, o.a. Pampers en Head & Shoulders) leidt ertoe dat een oude discussie over de waarde van digitaal adverteren oplaait. ‘Zie je wel, digitaal adverteren werkt niet’ versus ‘P&G krijgt nog spijt, digitaal advert...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items P&g Procter And Gamble programmatic

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers