Insights & Trends

Ook negatieve informatie is goed voor de verkoop

Redactie Marketing Online -, redactie | 26 december 2014, 7:54

Transparantie is een marketingtool, schrijft Joris Demmers.

Tekst: Joris Demmers We leven in het tijdperk van transparantie. Consumenten hebben de beschikking over steeds meer informatie die zij kunnen gebruiken voor het nemen van hun aankoopbeslissingen. Waar vroeger marketeers grotendeels bepaalden welke informatie naar buiten werd gebracht en op welke man...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Transparantie Joris Demmers

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers