Ondertussen bij Discovery Networks Benelux

Maarten Hafkamp, redactie | 25 maart 2017, 9:30

Bart ten Tije leidt sinds ruim een jaar het ‘interne reclamebureau’ van Discovery Networks, waar hij verantwoordelijk is voor het uitbouwen van de zendermerken.

Bart ten Tije begon januari vorig jaar bij Discovery Networks Benelux als eindverantwoordelijke voor de creatieve ontwikkeling en uitvoer van de zenderpromotie, zendervormgeving en de marketingcampagnes van de merken Discovery, TLC, ID. Daarnaast heeft hij de dagelijkse leiding over het creative tea...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu
Volg ons


Van onze partners

Whitepapers