Mensen & Carrière

Niels Grootenboer nieuwe marketingmanager van Hooghoudt

Luuk Ros, blogger | 11 februari 2014, 9:59

De Groningse familiedistilleerderij zegt met de benoeming een ‘volgende impuls’ te willen geven aan de toekomst van jenever.

De nieuwe marketingmanager van Hooghoudt was tot voor kort trade marketing manager bij H.J. Heinz. Daarnaast is hij is eigenaar en oprichter van B&G Foodfactory.

Grootenboer: ‘Jenever is een rijke drank. Veel natuurlijke ingrediënten, kruiden en een verfijnd, ambachtelijk proces zorgen voor diversiteit en een scala aan mogelijkheden. In jenever valt veel te ontdekken, iedere jenever heeft zijn eigen smaak. Ik kan niet wachten de verschillende verhalen van dit prachtige merk naar buiten te brengen.’

De nieuwe marketingmanager zal zich focussen op aankomende productintroducties en het uitdragen van Hooghoudts nieuwe gezicht, volgens Hooghoudt ‘een gezicht waarin traditie en vernieuwing elkaar vinden. Hooghoudt gelooft in de toekomst van jenever en werkt met enthousiasme en liefde voor het vak aan nieuwe jenevers.’ Onlangs introduceerde Hooghoudt jenevers waarin kruiden en specerijen zijn verwerkt, zoals in de Rijke Jenevers (no. 24, no. 45 en no. 67) en de Bruine Jenever. Nieuwe introducties volgen.

Grootenboer volgt Annelie Verstraaten op die als ad interim voor Hooghoudt werkte.

Channels: Mensen & Carrière

Over de auteur

Luuk Ros
Hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing Lees meer over Luuk Ros

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar

Gerelateerde items Hooghoudt Marketingmanager jenever