Marketing Technology

Meer Hema-spaarkaart telt na 1 jaar 3 miljoen deelnemers

Elsbeth Eilander, redactie | 14 december 2017, 16:53

Loyalty-members zorgen inmiddels voor 65 procent van de online omzet.

In januari van dit jaar startte Hema met een eigen spaarprogramma: Meer Hema. Compleet met plastic klantenkaart en mobile app. Rob Visser vertelde tijdens het MarTech-Event deze week over de resultaten na 1 jaar, en over de learnings. Met de kaart kunnen klanten spaarpunten verzamelen voor extra kor...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Hema meer Hema Klantenkaart

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers