Merk & Strategie

Maureen Baas (Nespresso): meer relevantie voor de consument 

Redactie | 9 oktober 2017, 16:10

De CMOtalk-podcast van deze maand.

Tekst: Klaas Weima & Cheriëtte Lagrouw Maureen Baas is marketingdirecteur bij Nespresso en is in haar werk groot voorstander van onderzoek doen. Zo leer je de consument beter te begrijpen en overtuig je stakeholders. Klaas Weima sprak met Baas over data, koffie en natuurlijk George Clooney. Je w...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items CMOTalk

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers