Mensen & Carrière

Matthijs van der Meer (CPNB) over marketing en waanzin in de Boekenweek

Redactie | 7 maart 2015, 7:01

Een monoloog van de marketeer bij CPNB.

De maand maart is dé maand voor Matthijs van der Meer, want: Boekenweek. ‘Als marketeer bij de Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek houd ik mij met mijn collegamarketeers bezig met ongeveer 30 campagnes per jaar. Allemaal met een gemeenschappelijk doel: ter promotie van het boek...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Cpnb

Meer in channel Mensen & Carrière

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers