Mensen & Carrière

Matthijs van der Meer (CPNB) over marketing en waanzin in de Boekenweek

Redactie | 7 maart 2015, 7:01

Een monoloog van de marketeer bij CPNB.

De maand maart is dé maand voor Matthijs van der Meer, want: Boekenweek. ‘Als marketeer bij de Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek houd ik mij met mijn collegamarketeers bezig met ongeveer 30 campagnes per jaar. Allemaal met een gemeenschappelijk doel: ter promotie van het boek...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Cpnb

Meer in channel Mensen & Carrière

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers