Merk & Strategie

Marketing sterft, leve marketing!

Redactie | 8 september 2017, 9:08

Twee RM’ers, Vincent Hooplot en Harry Wientjens, geven hun mening over hoe het is gesteld met het marketingvak.

Is het marketingvak door intreding van algoritmes in de verdrukking gekomen of biedt deze tijd juist een kans om de toegevoegde waarde van marketing te tonen? Vincent Hooplot (Hooplot Associates) meent dat het grote aantal marketeers en directies dat worstelt met de toegevoegde waarde van marketing ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Strategie

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers