Insights & Trends

Marketeers investeren in tech en bezuinigen op media

Elsbeth Eilander, redactie | 10 oktober 2017, 9:32

De Grote Marketing Enquête 2017

Tekst: Elsbeth Eilander & Ronald Jansen Marketing lijkt zich op een omslagpunt te bevinden. De gereedschapskist puilt inmiddels uit met tools, hoog tijd om oud en niet meer bruikbaar gereedschap eruit te halen. Het kennen van de klant staat voorop en datadriven past perfect in dat plaatje. Al mo...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Grote Marketing Enquete 2017

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers