Marketing Technology

Kostenreducties in marketing: fabrikanten gaan over op 'zero based budgetting' aanpak

Redactie | 12 september 2017, 9:11

Bureaus zullen sneller, slimmer en transparanter moeten werken om weer aantrekkelijke partner te worden.

Door Robert Heeg P&G bezuinigt $100 miljoen op digitale marketing (en zegt dat niet te merken in de verkopen) en Unilever brengt zijn marketinginspanningen met 30 procent terug. Een harde klap voor marketeers, of hoort het gewoon bij de volwassenwording van digitaal? We vroegen het enkele marktk...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Unilever Procter & Gamble Omnicom