Mensen & Carrière

Koffiedik Kijken: ‘2018 wordt het jaar van de Blendle-coin’

Redactie | 15 januari 2018, 11:00

Jildou van der Bijl (hoofdredacteur Linda) en Dave Freuenfelder (VodafoneZiggo) voorspellen de toekomst

Tijdens het jaarlijkse evenement Koffiedik Kijken voorspellen experts de belangrijkste trends in marketing en communicatie. Dit jaar keken Erik Hensel (Lifehunters), Kerrie Finch (Finchfactor), Dave Frauenfelder (VodafoneZiggo) en Jildou van der Bijl (Linda) in hun glazen bol.

In deze video bespreken Van der Bijl en Frauenfelder hun belangrijkste stellingen.

Lees ook: Dave Frauenfelder, VodafoneZiggo: 'Het wordt volgend jaar weer spannend.'

Channels: Mensen & Carrière

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

wings io

(17 januari 2018, 11:03)
Yes, the article I was looking for. Your article gives me another approach on the subject. I hope to read more articles from you. http://wingsio0.com

Gerelateerde items Koffiedik Kijken Koffiedik koffiedik kijken 2018