[INTERVIEW] ‘Voor HBO is reclamevrij kijken echt een USP’

Suzanna Timmer, auteur | 5 maart 2016, 12:12

Met kwalitatief hoogstaande content die zonder advertising wordt uitgezonden heeft HBO het tij mee in Nederland. Interview met general manager HBO Nederland Denise Terpstra.

Bij de start van HBO in Nederland precies vier jaar geleden werd de naam nog geassocieerd met het hoger beroepsonderwijs, nu vier jaar later weet inmiddels 75 procent van de Nederlanders dat het over een betaalzender gaat. Een zender met onderscheidende, kwalitatieve content, waarbij de series (en f...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Hbo Game Of Thrones

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers