Insights & Trends

Houden promoters en detractors zich aan hun woord?

Redactie Marketing Online -, redactie | 1 februari 2015, 7:32

Over het voorspellende karakter van de NPS.

Tekst: Hans Haans, Néomie Raassens en Hanneke van Keep De Net Promoter Score (NPS) is voor veel bedrijven de belangrijkste KPI. Maar de vraag is of een klant het bedrijf daadwerkelijk zal aanbevelen of dat het bij een intentie blijft? Is er een relatie tussen de NPS en online mond-tot-mondreclame? M...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Nps

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers