Merk & Strategie

Hoe duurzaam connected zijn marketeers?

Redactie | 19 juni 2017, 11:15

Ronald Udo RM en Marjolein Visser RM over wat de marketeer wil als het om duurzaam gaat.

De vierde industriële revolutie werpt vragen op over de rol van marketeers bij het verduurzamen van hun bedrijven en de maatschappij als geheel: willen of kunnen we een duurzame concurrentiepositie verwerven, ongeacht de uitputting van onze aarde? Wat wil de marketeer en wat is duurzaam? Register Ma...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items #nima

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers