Merk & Strategie

Hoe bereik je jongeren die het liefste de hele dag games spelen?

Elsbeth Eilander, redactie | 5 maart 2016, 7:08

Doritos haalde de gamewereld naar de echte wereld, en leerde en passant samenwerken met vloggers.

Doritos werkte in 2015 samen met een aantal vloggers om deze jongere doelgroep te bereiken. De ingrediënten en resultaten van deze contentmarketingcase op een rij: Doelgroep Doritos richt zich binnen de jongerendoelgroep op ‘hyper lifers’: 16/24-jarigen die altijd online zijn en alles delen. In Nede...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Doritos

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers