Insights & Trends

Grote Marketing Congres: dit zijn de marketinghelden van 2017

Claartje Vogel, redactie | 1 november 2017, 8:06

Adformatie Report vroeg naar helden, tips en gewaagde campagnes.

Het Grote Marketing Congres 2017 vond dinsdag plaats in het Concertgebouw in Amsterdam. Het thema was 'truth and dare' en alles draaide om lef hebben in marketing. Welke campagnes vinden marketeers gewaagd? Adformatie ging met de camera op zoek naar stoere campagnes.

Marketingheld
Daarnaast vroegen we (net als in de Grote Marketing Enquête) wie de marketingheld van 2017 is. Dorkas Koenen van Rabobank (tevens spreker op het congres) werd op vallend vaak genoemd. Edgar Molenaars (Ogilvy Amsterdam): 'Hij staat op, hij durft wat en gaat terug naar de basis.'

Aan het eind van de video geeft Koenen zijn belangrijkste tip voor marketeers. Ook sprekers Tim van der Wiel (GoSpooky), Thijs Boon (Vice) en dagvoorzitter Rens de Jong delen hun inzichten.

 

Channels: Insights & Trends

Over de auteur

Claartje Vogel
Journalist en redacteur voor Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Tijdschrift voor Communicatie (Adfogroep). Lees meer over Claartje Vogel

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Grote Marketing Congres grote marketing congres 2017 Thijs Boon

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers