Merk & Strategie

Dit is de nieuwe merkstrategie van Unilever

Elsbeth Eilander, redactie | 1 november 2017, 16:18

Robbert de Vreede legde tijdens Grote Marketing Congres het nieuwe 5c-model uit.

De nieuwe merkstrategie van Unilever is gebaseerd op 5c’s: de onderdelen consumers, connect, content, community en –uiteraard- commerce. Robbert de Vreede, vice president marketing foods bij Unilever Benelux, besprak het model in zijn key note 'Driving Growth in a Connected World', tijdens het Grot...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Unilever Robbert de Vreede 5c-model