Merk & Strategie

Dit is de nieuwe merkstrategie van Unilever

Elsbeth Eilander, redactie | 1 november 2017, 16:18

Robbert de Vreede legde tijdens Grote Marketing Congres het nieuwe 5c-model uit.

De nieuwe merkstrategie van Unilever is gebaseerd op 5c’s: de onderdelen consumers, connect, content, community en –uiteraard- commerce. Robbert de Vreede, vice president marketing foods bij Unilever Benelux, besprak het model in zijn key note 'Driving Growth in a Connected World', tijdens het Grot...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Unilever Robbert de Vreede 5c-model

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers