Insights & Trends

Deze merken braken succesvol met kleurcodes

Elsbeth Eilander, redactie | 9 augustus 2017, 11:21

Associaties rond kleuren zijn lastig te veranderen, maar het kan wel.

1 van de snelste wegen naar het consumentenbrein is met hulp van kleur. Kleuren geven betekenis, culturele aanwijzingen en we gebruiken kleuren om merken te begrijpen. In een artikel in Admap beschrijven Natalie Candy en Vicky Bullen (beide werkzaam bij Porter Bell) de impact van kleur op het beslis...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Betekenis Kleuren Mcdonalds Apple

Meer in channel Insights & Trends

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers