Merk & Strategie

De grootste televisiefans? Dat zijn millennials

Elsbeth Eilander, redactie | 2 november 2017, 17:06

Over de emotionele band die kijkers hebben met televisie, en wat adverteerders daar van kunnen leren.

Is TV dood? Nog lang niet volgens een nieuwe studie van VAB, een Amerikaans video-advertisingbureau. VAB verzamelde cijfers over kijktijd en koppelde die percentages aan allerlei andere cijfers, bijvoorbeeld over engagement en emotie, merkherkenning... En daar komen conclusies uit die zeer interessa...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Emotie Televisie lineaire kijktijd

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers