Merk & Strategie

Campagnes die zich richten op het generieke gezin zijn achterhaald

Elsbeth Eilander, redactie | 14 november 2016, 10:18

Ouderschap is een stuk complexer en diverser geworden. Maar veel marketeers blijven hangen in het oude.

Marketeers denken vaak nog traditioneel als ze zich richten op familie. Maar de werkelijkheid is een stuk complexer dan vroeger. Het idee dat een gemiddelde familie bestaat uit man, vrouw en 2 kinderen is nu toch wel achterhaald. Er wordt minder getrouwd en steeds vaker gescheiden, mensen krijgen la...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Gezin Ouders Ariel

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers