Marketing Technology

Bij Picnic draait het allemaal om data en artificiële intelligentie

Rob Beemster, redactie | 30 november 2017, 17:41

Chief technical officer Daniel Gebler legt uit hoe dat werkt.

Het gaat goed met Picnic, de eerste supermarkt zonder fysieke winkels. Bezorgde Picnic begin dit jaar nog in zes steden, inmiddels rijden de rood-witte karretjes in dertig steden. ‘En overal waar we beginnen, zijn we binnen 3 maanden leider op het gebied van online boodschappen doen, weet cto Daniel...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Picnic E-Commerce artificial intelligence

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers