Merk & Strategie

Bij merkenportfolio-strategie mag je best een beetje Noord-Koreaans denken

Elsbeth Eilander, redactie | 19 oktober 2017, 11:30

Welke strategieën zijn er, en welke heeft de meeste kans van slagen?

Welke merkenportfoliostrategie heeft de meeste kans van slagen? Onno Maathuis en Mary Hoogerbrugge van De Positioneerders deelden onlangs, bij de Swocc-workshop Corporate Branding, inzichten uit de wetenschap en ervaringen uit de praktijk. Een merkenportfolio-strategie moet vooral duidelijkheid geve...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Merkenportfoliostrartegie Swocc

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers