Merk & Strategie

Atie de Heer van Data Direction: 'In ons vakgebied haalt elk groot merk expertise van buitenaf'

, redactie | 28 augustus 2017, 14:06

'De vraag van de klant moet het allerbelangrijkst zijn, niet de organisatie van de opdrachtgever.'

Contentmarketing heeft als zelfstandig instrument geen bestaansrecht, zegt Atie de Heer. De uitdaging zit hem in het creëren van een intrigerende en geslaagde contentstrategie die betrekking heeft op alle online en offline kanalen en middelen. Contentmarketing kan wel deel uitmaken van je contentstr...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Maak account aan en lees gratis 3 artikelen!

  • Gratis 3 premium artikelen met exclusieve content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Atie De Heer Contentmarketing- en Storytelling Event Data Diurection

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers