Merk & Strategie

Amazon verlaagt prijzen Whole Foods-producten

Elsbeth Eilander, redactie | 7 september 2017, 12:25

Ahold Delhaize reageert door in te zetten op online en omnichannel.

Amazon kocht onlangs de Amerikaanse retailer Whole Foods en verlaagde vorige week drastisch de prijzen van veel populaire producten. Soms zelfs met 43 procent. Bloomberg zette een aantal producten op een rij: producten als avocado’s (29 procent minder) en bananen (33 procent minder duur) zijn fors g...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Lees 3 artikelen gratis!

  • 3x exclusieve online content
  • Periode: 30 dagen
  • Dagelijkse online nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Ahold Delhaize Amazon Whole Foods

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers