Een verbod op TikTok komt dichterbij, maar merken blijven het platform trouw 13:30
Boomerang FT. Opinion: marketingmagie of modemisser? 11:30
Designbureau Rōnin Amsterdam failliet 11:25
MediaMarkt en Essent bundelen krachten voor energietransitie 10:30
Marijke Wiersma managing director Annalect Nederland 07:37
In deze eerste FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op Hornbach en de influencercampagne van Loavies.
Het data-, tech- en analyticslabel van Omnicom Media Group.
Merken in Nederland omarmen TikTok of zetten de volgende stap met het platform.
'Met deze campagne willen we laten zien dat échte hardcore voetbalfans niet zijn wie je denkt dat ze zijn'
Met shop-in-shops van Essent in MediaMarkt-winkels, moeten consumenten geholpen worden om stappen te zetten.
Move over boomers: een panel van tien creators beoordeelt in FT. Opinion, campagnes van nu vanuit het perspectief van Gen Z.
'Stop met plastic, of wij stoppen met Dove.'
Tegelijkertijd denkt de helft dat het gebruik van een AI-stem door Aldi weinig effect heeft op hoe het merk gezien wordt.
Dit is de 100e aflevering van de Podcast van de Week. Marvin Jacobs luisterde vele uren naar audioproducties van merken en instanties.
Merken snappen de potentie van instore retailmedia prima, maar hebben soms koudwatervrees.
Dragen smartwatches, fitnesstrackers en gezondheidsapps bij aan een goede gezondheid? Adformatie vroeg het 1000 Nederlanders.
Hoe AI-gestuurde influencers de TikTok wereld overnemen.
Volgens Meta presteert het Advantage Plus-programma goed, zeker na wat opgeloste bugs. Adverteerders bestrijden dit.
Weer dagelijks te horen na de overstap van Talpa Network naar de radiotak van DPG Media.
De reclameomzet, hogere online verkopen en clouddiensten stuwden de winst in het eerste kwartaal naar bijna 10 miljard euro.
Een massabereik met een lokaal karakter. Steeds meer nationale adverteerders ontdekken hyperlokaal adverteren in huis-aan-huiskranten.
Houston treedt als onderdeel van Brand Potential toe.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina over.
Pilotproject benadert moeilijk bereikbare groep van spelers in casino’s en speelhallen op het moment dat ze er net even voor openstaan.
Strateeg Paola Cassone kan het niet vaak genoeg benadrukken; blijf investeren in upper funnel advertising.
Het gaat financieel niet goed met de datingapp. Een vernieuwde app moet meer (betalende) gebruikers opleveren.
Het bureau is aan de slag met een campagne die 'de magie van lezen' moet overbrengen.
Van Copilot-knop en samenwerking met Axel Springer tot nieuwe Chat Ads API-partner.