door TBWA, partner | 7 maart 2017, 14:09 in Merk & Strategie

TBWA\ produceert nieuw Appie Today format ‘Intercom Stars’

TBWA, partner | 7 maart 2017, 14:09

In de muzikale talentenjacht strijden acht Albert Heijn medewerkers om de felbegeerde hoofdprijs. Het online publiek beslist per battle wie de winnaar wordt. De eerste aflevering zorgde met meer dan 600.000 kijkers en ruim 15.000 stemmers direct voor een goede start.

Er loopt ontzettend veel talent rond tussen de ruim 100.000 medewerkers van Albert Heijn en via deze weg bieden ze een mooi podium voor een potentiële zangcarrière. De winnaar van de talentenjacht ontvangt professionele begeleiding voor de opname van een nummer plus de opname van een videoclip. 

Na een eerste selectieproces zijn er uiteindelijk acht medewerkers uitgekozen voor de battles. In aflevering zien we Junior en Eva het winkelend publiek vermaken met het nummer Parijs van Kenny B.

Albert Heijn Intercom Stars AFL1

De komende weken kan het publiek nog genieten van 3 battles, twee halve finales en de finale waar de Intercom Star van Albert Heijn wordt gekozen. De finale zal Live via Facebook worden uitgezonden. Hierdoor kan ook de rest van Nederland meegenieten. 

Reacties op dit artikel (0)

Dit is een bijdrage van

TBWA

Partner

Voor grote merken en merken die groot willen worden.

Lees meer over TBWA
Meer van deze partner