door TBWA, partner | 8 september 2017, 11:23 in Merk & Strategie

Een zomer lang Good Times

TBWA, partner | 8 september 2017, 11:23

Deze zomer kon Nederland 3 maanden lang Good Times ervaren op een wel heel bijzondere plek. Good Times Island van McDonald’s. Een uniek tropisch eiland in het IJsselmeer, waar gasten ieder weekend verrast werden met een onvergetelijke zomerdag.

Sinds februari voert McDonald’s een nieuw thema: Always Open for Good Times. De zomer is misschien wel het beste seizoen voor Good Times. Maar het grootste deel van de zomer zijn we allemaal hard aan het werk en vergeten we ervan te genieten. Daarom besloot McDonald’s samen met TBWA\NEBOKO de ultieme zomerbestemming in Nederland te bouwen: Good Times Island. Een tropisch eiland, maar dan in Nederland. Onze oproep: Geef toe aan de zomer!
 

Good Times Island was drie maanden lang het decor voor zomerse McDonald’s content. Door je online te schrijven kon iedereen een dag op het speciaal gebouwde eiland winnen. Elke keer organiseerde McDonald’s toffe activiteiten.

Zo was er een onderzeeër, een bezoek van echte tropische dieren, optredens van diverse artiesten en vond er zelfs een heus huwelijk plaats. Via wekelijkse episodes op de sociale kanalen van McDonald’s lieten we de doelgroep meebeleven wat er op het eiland gebeurde.

Als afsluiter werden vele omwonenden uit Volendam, Marken en Monnickendam verrast met een boottocht naar dit tropische eiland in hun eigen Gouwzee. Met spetterende optredens van Trafassi, Maan én Guus Meeuwis eindigde een fantastische zomer met een geweldig feest.
   

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Colin

(14 september 2017, 11:18)
The photo above looks like a fake island created by computer.
http://piknu.me/

Dit is een bijdrage van

TBWA

Partner

Voor grote merken en merken die groot willen worden.

Lees meer over TBWA
Meer van deze partner
Nu op Twitter