door SAN, partner | 9 maart 2017, 11:02 in

Laurentien van Oranje en het SAN Jaarboek 2016

SAN, partner | 9 maart 2017, 11:02

Het was bomvol op de bijeenkomst van 2 maart 2017 voor SAN juryleden, sponsors en relaties bij onze gastvrije host en sponsor de NS in Utrecht waar men persoonlijk welkom werd geheten door de President-Directeur van de Nederlandse Spoorwegen Roger van Boxtel.

Maar dat was nog maar het begin, want later werden de aanwezigen door niemand minder dan Laurentien van Oranje een spiegel voorgehouden o.a. aan de hand van haar werk met de ‘Raad van Kinderen’. Perfect passend bij het gekozen thema BE REAL van het SAN Jaarboek. Vol trots overhandigde SAN voorzitter Paul Geraeds aan haar het eerste exemplaar van dit nieuwe en prachtige, als spiegel uitgevoerde jaarboek over 2016.

‘BE REAL’ is het thema van het SAN Jaarboek 2016, een statement richting adverteerders en bureaus, namens al die mensen en consumenten die weer verlangen naar een boodschap
vanuit het hart, een écht gesprek. Waarin merken een meer menselijk gezicht krijgen.
Via het jury overleg, presentaties en discussies delen we met elkaar onze vakkennis en koesteren wij de communicatie van mens tot mens. Zo blijf je geïnspireerd en op de hoogte!

Na afloop ontvingen alle aanwezige SAN juryleden een Jaarboek, zodat zij zich thuis kunnen voorbereiden op de jurysessies, waarvan de eerste ronde start op 14 maart a.s. bij Sanoma. Alle ruim 220 adverteerders/juryleden buigen zich dan over de 288 ingezonden campagnes.
De genomineerde cases staan 23 maart a.s. op de SAN website:

 

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

SAN

Partner

De SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland is opgericht in 1988 met als doelstelling de kennis en ervaring van adverteerders in te zetten voor een structurele bijdrage aan het marcom vak.

Lees meer over SAN
Nu op Twitter