Out of home en online: de perfecte match!

MediaScience, partner | 29 augustus 2016, 14:16

Out of home oftewel buitenreclame: het staat bijna altijd op het wensenlijstje van onze klanten, maar wordt vaak alsnog uit het budget geschrapt. Zonde! Out of home en online is namelijk de perfecte match. Want wat doe je als je bijvoorbeeld bij de bushalte staat te wachten? Je pakt je mobiele telefoon erbij. Hoe mooi is het dan als een uiting in je tijdlijn naadloos aansluit op de uiting in de bushalte? Bovendien blijkt uit onderzoek dat herkenning van reclame tijdens het wachten twee keer zo hoog is als in andere gevallen.

Toevallig schreef  hier vorige week een artikel over waarin het bewijs wordt geleverd aan de hand van twee cases. De gebruikte voorbeelden daar zijn de campagnes van Kung Fu Panda 3 en Batman vs. Superman: Dawn of Justice, maar MediaScience had . Daarbij werd op basis van filedata steeds een andere uiting getoond.

Of out of home wel of niet iets voor jouw merk is, valt niet 1-2-3 te bepalen. Het is wel duidelijk dat de perfecte strategie in ieder geval een combinatie bevat van online en offline.

Meer weten?  om te kijken wat we voor jou zouden kunnen doen.

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar