Out of home en online: de perfecte match!

MediaScience, partner | 29 augustus 2016, 14:16

Out of home oftewel buitenreclame: het staat bijna altijd op het wensenlijstje van onze klanten, maar wordt vaak alsnog uit het budget geschrapt. Zonde! Out of home en online is namelijk de perfecte match. Want wat doe je als je bijvoorbeeld bij de bushalte staat te wachten? Je pakt je mobiele telefoon erbij. Hoe mooi is het dan als een uiting in je tijdlijn naadloos aansluit op de uiting in de bushalte? Bovendien blijkt uit onderzoek dat herkenning van reclame tijdens het wachten twee keer zo hoog is als in andere gevallen.

Toevallig schreef Adformatie hier vorige week een artikel over waarin het bewijs wordt geleverd aan de hand van twee cases. De gebruikte voorbeelden daar zijn de campagnes van Kung Fu Panda 3 en Batman vs. Superman: Dawn of Justice, maar MediaScience had de internationale primeur met een combinatie-campagne voor Sky Radio. Daarbij werd op basis van filedata steeds een andere uiting getoond.

Of out of home wel of niet iets voor jouw merk is, valt niet 1-2-3 te bepalen. Het is wel duidelijk dat de perfecte strategie in ieder geval een combinatie bevat van online en offline.

Meer weten? Neem contact met ons op om te kijken wat we voor jou zouden kunnen doen.

Reacties op dit artikel (0)

Dit is een bijdrage van

MediaScience

Partner

Meer van deze partner
Nu op Twitter