door IDMK, partner | 9 december 2016, 16:32 in Mensen & Carrière
trends 2017 Digital Online

Inspiratiesessie Marketingtrends voor 2017 en hoe pas jij ze toe - 17 feb 2017 (gratis)

Monique van Breda, partner | 9 december 2016, 16:32

Leuk al die trendoverzichten aan het einde van het jaar. Maar wat kun je als marketeer ermee? Hoe vertaal je ze in concrete handvaten en tips die je daadwerkelijk de volgende dag kunt toepassen?

Hoe vertaal jij de marketingtrends voor 2017 naar jouw situatie?

Op vrijdag 17 februari 2017 geeft Ment Kuiper bij IDMK een inspiratiesessie over de marketingtrends voor 2017. Trends en ontwikkelingen. Zeker tegen het einde van het jaar krijgen we veel overzichten te zien. Ment Kuiper, auteur en bedenker van het jaarlijkse TrendTalk (voorheen TrendDoc), maakt een combinatie van zijn visie en die van andere trendauteurs. Bijzonder is dat Ment op basis van de inzichten tijdens de inspiratiesessie veel aandacht schenkt aan hoe je deze voor jezelf kunt analyseren en hoe je de veranderingen en ontwikkelingen kunt doorvertalen naar jouw eigen marketingmix.

De inspiratiesessie

Tijdens de inspiratiesessie heb je voldoende gelegenheid om vragen te stellen en te discussiëren met vakgenoten. Aan de hand van voorbeelden en inspirerende cases biedt Ment je aanknopingspunten en gedachtegangen om zelf aan de slag te gaan met de actuele trends en ontwikkelingen voor 2017.

Tijd & locatie

De inspiratiesessie wordt gehouden op vrijdag 17 februari 2017 van 9.30 - 11.30 uur op LeusderEnd, Leusderend 30 (in het gebouw van Beeckestijn Business School) in Leusden. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Aanmelden en kosten

Je kunt je gratis aanmelden voor deze inspiratiesessie. Na ontvangst van je aanmelding sturen wij je een bevestiging met details. Deelname is gratis.

Reacties op dit artikel (0)

Dit is een bijdrage van

IDMK

Partner

IDMK onderscheidt zich door korte workshops en trainingen gericht op de praktijk en directe toepasbaarheid. Met de trainingen van IDMK kun je direct aan de slag voor meer effect, rendement, succes en resultaat uit online en offline marketing en communicat

Lees meer over IDMK
Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter