door Beeckestijn Business School, partner | 16 februari 2017, 13:00 in Mensen & Carrière

De klant echt centraal stellen: nieuwe opleiding rondom Service Excellence

Beeckestijn Business School, partner | 16 februari 2017, 13:00

Service Excellence; werken aan enthousiaste klanten door emotionele klantbeleving. Beeckestijn Business School biedt sinds kort naast de Post-HBO opleiding Service Excellence ook een kortere variant van de opleiding Service Excellence aan.

Service excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding te realiseren. Dit door ze een persoonlijke en uitzonderlijk positieve beleving te bieden. Een dergelijke excellente klantgerichtheid is dé onderscheidende succesfactor -  zowel in het bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Deze opleiding laat zien hoe u dit bereikt vanuit een management- en organisatieperspectief. Raamwerk is het Europese Service Excellence Model, dat 7 principes, 9 bouwstenen en 35 onderdelen omvat. Het beschrijft de consequenties voor luisteren naar klanten, visie, missie en strategie, leiderschap, cultuur, klantbelevingsontwerp, HRM, processen en structuur, sturen op de klant en innovatie. Aan de hand van een groot aantal praktijkvoorbeelden, oefeningen en theoretische inzichten ontwikkelt u het recept voor service excellence voor uw eigen organisatie.

De verkorte versie van de post-HBO opleiding Service Excellence wordt vanaf maart 2017 aangeboden op diverse locaties. Ook wordt deze nieuwe variant aangeboden als dagopleiding.

Reacties op dit artikel (0)