door Beeckestijn Business School, partner | 31 mei 2017, 10:28 in Mensen & Carrière

Customer Journey Mapping: de inspirerende praktijkcase van de HAN

Beeckestijn Business School, partner | 31 mei 2017, 10:28

Meld je gratis aan voor deze clinic gegeven door Simone Marks van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN) en Katja van Wel van TOTE-M op vrijdagmiddag 23 juni 2017 van 13.00u- 15.00u bij Beeckestijn Business School in Leusden.

Hoe help je studiezoekers om de optimale studiekeuze te maken?

Deze clinic combineert de inspirerende praktijkcase van de HAN Student Journey met een inkijk in de Customer Journey Mapping methodiek van TOTE-M. 

Wellicht kan je je het nog herinneren: de zoektocht naar de juiste studie én een passend opleidingsinstituut waar jij je thuis zou voelen. Veel jongeren ervaren het kiezen van een opleiding als een heel spannende en grote, levensbepalende keuze. De één maakt lijstjes en gaat afvinken, de ander laat zich vooral leiden door de sfeer tijdens het bezoeken van open dagen. Weer een ander gaat te rade bij zijn of haar ouders want zij kennen je tenslotte het beste.  

De HAN wil jongeren stimuleren en helpen om een bewuste studiekeuze te maken. Hoe kan je hen daar als onderwijsinstelling het beste bij ondersteunen? Door het in kaart brengen van deze Student Journey en door dit aan te vliegen vanuit de blik van deze jonge doelgroep zijn inzichten naar voren gekomen die helpen om de studiezoekers nog beter te kunnen begeleiden in deze zoektocht. 

Laat je inspireren door de HAN hoe je beter in de behoeften en wensen van jouw klanten of potentiële kan voorzien én hoe je ervoor zorgt dat er daarna ook concrete verbeteringen gerealiseerd worden. 

Door wie?

Simone Marks is ‎senior Marketing & Communicatie Adviseur bij de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en is verantwoordelijk voor voorlichting en werving van jongeren voor de Voltijd Bacheloropleidingen. Hiervoor was zij als Marketeer en Manager Marketing Intelligence werkzaam bij educatieve uitgeverijen ThiemeMeulenhoff en NijghVersluys. 

Katja van Wel is Senior Consultant bij TOTE-M. Vanuit TOTE-M’s missie om waardevolle ontmoetingen te creëren, ondersteunt zij opdrachtgevers zoals de HAN om een relatie met klanten (studenten) en potentiele klanten (aankomend studenten) op te bouwen en te doen bloeien. Daarnaast is Katja docente voor verschillende opleidingen op het gebied van customer experience bij Beeckestijn.

Aanmelden

Kom op vrijdag 23 juni 2017 naar deze nieuwe clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 – 15.00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12.40 uur. Deelname is gratis.

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

DanielHeller

(22 september 2017, 8:30)
This is an article that is worthwhile reading. I have just read it and I am so excited and interested in getting some more posts from you in future. I appreciate you for providing us with such a helpful information. Keep up with the good work that you are doing.
https://www.writemyessayz.co/

Dit is een bijdrage van

Beeckestijn Business School

Partner

Meer van deze partner
Whitepapers van deze partner
Nu op Twitter