Product & Design

Zonnatura legt met redesign verpakkingen notenrepen nadruk op puurheid

Roderick Mirande, redactie | 30 augustus 2016, 11:23

Zonnatura: 'Wij maken de claim "that’s it!" waar’.

Zonnatura komt in de komende weken met wat het een &;herlancering van de categorie tussendoortjes noemt. Die herlancering behelst de introductie van nieuwe pit- en notenrepen én een redesign van de verpakkingen (bureau: Sogood).

Tussendoortjes is volgens marketing director bij Wessanen Benelux, Brieke Hillen, een belangrijke categorie voor het Zonnatura merk en de consument. Hillen: &;Wij zijn het gezonde alternatief op dit schap. Onze nieuwe Pit- en Notenrepen zijn alleen gezoet met honing: minder zoet en meer bite. Daarnaast hadden wij al de meer voedzame notenrepen. Met het redesign willen wij benadrukken dat er alleen pure ingrediënten inzitten zonder enkele toevoeging. Wij maken de claim "that’s it!" waar.&;

Directeur van Sogood, Edwin Visser, definieert het merkkarakter van Zonnatura als &;niet geforceerd hip, maar gezond én heel lekker&;. Visser: &;Wij willen het merk relevanter en eigentijdser maken voor de consument. Wij hebben gekozen om enkel alle ingrediënten af te beelden binnen een nieuw Zonnatura grid. De voorzijde is eigenlijk de ingrediëntendeclaratie.&;

 

Over de auteur

Roderick Mirande
Redacteur Merk & Strategie Lees meer over Roderick Mirande

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Zonnatura Sogood

Meer in channel Product & Design

Volg ons


Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events