Wie is de Mol? zorgt voor grote stijging bereik Avrotros

Redactie | 28 maart 2017, 16:53

Dat blijkt uit de online bereikcijfers van GfK DAM in februari.

In februari 2017 heeft het merk Avrotros een bereik van meer dan drieënhalf miljoen personen in Nederland behaald. Door het toegevoegde publiek die de Wie is de Mol? app en de websitesectie van Avrotros bezocht, steeg het bereik ten opzichte van het vierde kwartaal 2016 met meer dan één miljoen pers...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items GfK DAM

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events