Merk & Strategie

Warsteiner presenteert zich als hardcore barbecuemerk en verbindt merk aan The Bastard

Roderick Mirande, redactie | 12 april 2017, 15:17

Bier en barbecue is een vertrouwde combi, challenger Warsteiner zoekt het in ‘serious outdoor cooking’.

Onderscheidend zijn, dat is voor de gemiddelde brand manager van een pilsmerk geen eenvoudige opdracht. De meeste ‘logische’ domeinen zijn meer dan eens op zijn minst dubbel bezet. Denk aan muziek, denk aan ambachtelijkheid, aan voetbal en ja, aan barbecue. Ook deze zomer zullen de pilsmerken de mar...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Warsteiner The Bastard

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events