Merk & Strategie

Wakker Dier: ‘McDonald’s en Kentucky Fried Chicken zijn aan de beurt in 2017’

Roderick Mirande, redactie | 20 april 2017, 15:03

Zolang de plofkip nog niet is verdwenen uit het fastfoodkanaal, blijft Wakker Dier ‘namen en shamen’.

Wakker Dier, de NGO die zich inzet voor dierenwelzijn in de vee-industrie, zegt in een oproep aan donateurs dat fastfoodketens ‘aan de beurt’ zijn. De organisatie die bekend is van zijn naming & shaming-campagnes, zegt zich tot doel te stellen om plofkippen in fastfoodrestaurants te vervangen do...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Wakker Dier Mcdonald's Kentucky Fried Chicken

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events