Toeristen moeten als eerste naar de Heineken Experience en deze campagne moet daarvoor zorgen

Redactie | 23 februari 2017, 15:24

WE ARE Pi maakt ATL outdoor campagne ter promotie van Amsterdamse toeristentrekpleister.

Bureau WE ARE Pi heeft de voorjaarsoutdoorcampagne ‘best ‘Dam welcome’ gemaakt voor de Heineken Experience om toeristen bekend te laten maken met de merkbeleving van Heineken in Amsterdam.

Warmste welkom

Het bureau  richt zich op Heineken Experience als het 'warmste welkom' dat Amsterdam toeristen heeft te bieden.

De medewerkers van de Heineken Experience zijn belangrijk voor de merkbeleving van de toeristen, aldus het bureau. Zij stralen warmte uit en belichamen het merkgevoel van de Heineken Experience, daarom staan ze centraal in de campagne. Het draait om ‘het authentieke en transparante karakter van de attractie en de medewerkers’.

De campagne bestaat uit outdoorposters die op verschillende internationale vliegvelden en in het centrum van steden als Rio, Londen en New York hangen.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Heineken

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events