Merk & Strategie

SXSW 2017: Dutch design en tips voor PR in binnen- en buitenland

Claartje Vogel, redactie | 18 maart 2017, 17:19

New Dutch Wave dag 3, met Japie Stoppelenburg (Dept), Jouke Vuurmans (MediaMonks) en Jordi Romkema (Superhero Cheesecake)

Nederlanders presenteerden zich op festival South by Southwest (SXSW) onder de noemer 'New Dutch Wave'. Afgelopen week namen initiatiefnemers Arne Koefoed (Wink), Atilla Meijs (Corrino) en Danny Frietman (Enterprise Summit) meer dan vijftig partners mee naar Austin, Texas. Een divers gezelschap van ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Sxsw sxsw 2017 south by southwest

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events