Merk & Strategie

Spar zet supermarktondernemer centraal op nieuwe online platform

Redactie | 13 juli 2017, 12:35

Het gezicht van de ondernemer, dat letterlijk in beeld komt op de boodschappensite, moet voor een vertrouwd gevoel zorgen.

Spar lanceert een sneller en gebruiksvriendelijker online platform, dat (ook) bruikbaar is op alle mobiele devices. De uitstraling is aangepast aan de nieuwe huisstijl die Spar begin dit jaar heeft doorgevoerd. De belangrijkste eigenschap van de boodschappensite is het lokale buurtgevoel dat het moet oproepen. Zodra de klant een winkel heeft geselecteerd komt het gezicht van de ondernemer letterlijk in beeld. Spar stelt: ‘Dat zorgt voor een vertrouwd gevoel.’

Betreffende winkel
Online bestellingen op www.spar.nl komen dan ook rechtstreeks bij de betreffende winkel binnen. Spar: ‘Doordat de winkel de bestelling zelf afhandelt, blijft het persoonlijke contact geborgd.’ De te bestellen producten zijn afgestemd op het assortiment van de door de consument gekozen winkel.

Gemak
Voor het overige speelt gemak volgens Spar een prominente rol op het nieuwe online platform. ‘De klant kan eenvoudig herhaalbestellingen doen door gebruik te maken van de boodschappenlijst-functie, of door voorgaande bestellingen opnieuw in één keer in het winkelmandje te plaatsen. Daarnaast is het mogelijk om onder één account verschillende afleveradressen in te voeren. Hiermee is er gedacht aan het gemak van bestellen voor zorginstellingen, bedrijven en mantelzorgers.’

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Spar Online Boodschappen

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events