Merk & Strategie

Spa: ‘Opvallend dat Chaudfontaine voor dezelfde positionering kiest’

Roderick Mirande, redactie | 13 juli 2017, 14:00

In de categorie mineraalwater draait het vooral om helderheid, zuiverheid en natuurlijkheid. Hoe onderscheid je je nog als watermerk?

Recent voerde het bekendste mineraalwatermerk in Nederland, Spa, een campagne rond het meest gebruikte thema in ‘water-branding’; zuiverheid. De bekende fotografe Robin de Puy werd gevraagd een serie portretten te maken met een waterdruppel (Spa!) als cameralens. Om de zuiverheid van Spa nogmaals te...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Spa Edwin van Dijken Positionering

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events