Merk & Strategie

Spa en JOGG gaan jongeren stimuleren meer water te drinken, zónder het merk Spa te noemen

Roderick Mirande, redactie | 13 april 2017, 13:30

De campagnes stimuleren alle soorten water die beschikbaar zijn, zonder een voorkeur voor kraanwater of flessenwater uit te spreken.

NGO Jongeren Op Gezond Gewicht (JOGG) en Spadel, bottelaar van waters en frisdranken onder het merk Spa, kondigen een samenwerking aan die zich richt op het stimuleren van de consumptie van water onder jongeren. De twee willen water drinken aantrekkelijk maken. Dat gaan ze doen met 'aansprekende cam...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Jogg Spadel Suikerreductie

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events