Advertising

Quaker maakt Ontbijtboek met influencers en fans

Redactie | 12 november 2016, 10:30

Quaker omarmt met bureau Fitzroy online 'ontbijtinspiratie'.

De afgelopen maanden verzamelde het merk samen met influencers de beste ontbijtrecepten van ontbijtliefhebbers via Instagram. Op basis hiervan is deze week het Quaker Ontbijtboek gelanceerd met 70 ontbijtjes door en voor de liefhebbers.

Daarnaast biedt Quaker in het boek tips om de mooiste ontbijtfoto’s te maken, zoals diffusiepapier voor het creëren van zacht ochtendlicht, uitneembare sjablonen en verschillende achtergronden.

Aan de campagne werkten onder andere ChicksLoveFood, Uit Paulines Keuken en Jelmer de Boer mee. Voor het Ontbijtboek zijn 60 winnende recepten geselecteerd, samen met 10 recepten van bekende foodbloggers. Alle winnaars ontvingen als eerste een exemplaar van het Ontbijtboek tijdens een vijfgangen ontbijt op de boeklancering.

Marnix Tiggeloven, Fitzroy: &;Veel mensen delen hun ontbijtrecepten op sociale media. Maar deze daadwerkelijk publiceren in een boek is maar voor weinigen weggelegd. We zetten hiermee een bestaande trend in om mensen echt te activeren.&;

Vanaf volgende week is er een gratis ebook te downloaden op . Ook is er tot en met 11 december, of tot zolang de voorraad strekt, een softcover variant van het boek verkrijgbaar bij aankoop van 4 Quaker producten op de site van Jumbo.

Credits
Adverteerder: PepsiCo
Bureau: Fitzroy
Media: OMD
Productie: Fitzroy, Quaker, AdFactor

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Quaker Fitzroy