Merk & Strategie

Pricing in tijden van economische meewind, hoe doe je dat?

Roderick Mirande, redactie | 11 april 2017, 10:30

‘Prijsstrategie? Meestal doen bedrijven er überhaupt niet aan.’

Veel Nederlandse bedrijven baseren hun pricing op onderbuikgevoel of nemen simpelweg de prijs van concurrenten als basis, zonder dat er een doordachte prijsstrategie achter zit. Dat stelt Onno Oldeman van Simon-Kucher vast, op het moment dat wij hem spreken op de recent door Simon-Kucher georganisee...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events