Marketing Technology

PostNL-klant kan bezorgmoment en bezorglocatie wijzigen

Redactie | 12 juli 2017, 13:35

Deze nieuwe dienst heet zeer simplistisch: Bezorging Wijzigen.

Bij Bezorging Wijzigen kan de consument, nadat een pakketje is besteld, via de PostNL-app of track&trace het moment van bezorging en de bezorglocatie aanpassen. Met deze nieuwe dienst zet PostNL een volgende stap om, samen met webwinkeliers, consumenten meer regie te geven over waar en wanneer zij hun pakket willen ontvangen.

Met deze dienst kan de consument zodra het pakket in het PostNL-sorteercentrum is, het bezorgmoment of de bezorglocatie wijzigen. Dit kan tot uiterlijk 06.00 uur ’s morgens op de dag van bezorging.

Liesbeth Kaashoek, directeur Pakketten en Logistiek: ‘We merken dat ontvangers het fijn vinden om meer regie te hebben over het moment of de plaats waar zij hun pakket willen ontvangen. Met onze nieuwe dienst bieden we deze mogelijkheid. Dit is weer een stap in de richting van onze ontwikkeling in het flexibeler maken van onze bezorgopties, waarmee we online winkelen nog makkelijker maken en de markt van online winkelen stimuleren.'

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Postnl

Meer in channel Marketing Technology

Volg ons


Van onze partners

Whitepapers

Populaire blogs

Adfo Events