Merk & Strategie

'Nieuwe tv-spot is niet spannend, leuk of opvallend, maar wel typisch Klaverblad'

Redactie | 15 februari 2017, 17:00

Campagne Rapport: onderzoeksbureau MeMo² meet wat Nederlandse kijkers vinden van commercials

In de reclame 'Naamsbekendheid' van Klaverblad Verzekeringen meldt een trotse medewerkster dat bijna heel Nederland het merk inmiddels kent. Daar is de directie blij mee, maar dan doet de medewerkster een suggestie die in minder goede aarde valt. Het is de tiende commercial waarmee Klaverblad zijn m...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Marketing Magazine op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Klaverblad Verzekeringen Onderzoek Memo2

Meer in channel Merk & Strategie

Volg ons


Van onze partners

Populaire blogs

Adfo Events